söndag 3 maj 2009

vet verkligen inte vad jag ska skriva..
vet bara en sak, jag mår bra nu. Relativt bra iallafall och det är mer än vad jag har gjort på länge nu,. jag antar, eller nej.. jag vet att jag har Mandy att tacka för det till största delen. Men också en väldigt speciell kille som jag träffade för första gången igår, det var han som gjorde att jag verkligen kände att jag mår bättre. Hoppas nu bara att det blir något! Men utan Mandy hade jag aldrig orkat försöka ens, hade kanske inte ens vågat träffa honom. Tack hjärtat, du är min räddning i livet <3
Men jag är så trött på saker och ting. Skrev till den person som ska vara min bästa vän men det jag fick tillbaka var bara negativa saker, istället för positiva ord för att göra mig glad. Trodde hon kunde bli glad för min skull, för att jag har hittat någon som jag trivs med och kan vara mig själv med. Någon som får mig att må bra helt enkelt. Men det kunde hon tydligen inte, utseendet är tydligen allt för vissa personer. Den här människan jag träffade igår, han är inte ful. Han är inte universums snyggaste heller. Men han är åtminstonde sig själv och gör mig glad. Vissa värdesätter sånt mer än andra.

Tack <3


Carl <3

1 kommentar:

mandy tihi sa...

Det är bra att du har hittat en kille som gör dig glad :D<3 och då uppmuntar man ju dig självklart till att du ska vara med honom, utseendet är inte det viktigaaste:) PUSS ÄLSKAR DIG SÖTFIS<3