lördag 9 maj 2009

I've said it so many times
I would change my ways, no never mind
God knows I've tried


Idag gick jag upp tidigt och åkte in till stan med Åsa och Johanna. Åkte till Vidablick en stund och fixade mig litegrann för att se piggare ut haha, sen åkte jag ner på stan och kollade på lite kläder innan jag satte mig och såg tjock ut på Chicken Kebab :) efter det så åkte jag till Ektorp för att hämta pengar hos Jimmy,, hade en liten pratstund med Micke och Bettan också :) sedan vart det Lidl och satt där och väntade på Mandy & Dennis, sen hämtade Bengt upp mig och Mandy så åkte vi till Skärblacka för att se minneskonserten, men neej så blev det inte, varken Mandy eller jag hade lust att spendera dagen blöta efter störtregnet som kom! Men innan vi vände hem igen tvingade jag Bengt att köpa glass till mig och Mandy :) hihihi
ÄNTLIGEN hemma i Norrköping igen, med sol! :) Mandy och jag gick runt på stan lite och tog det lugnt. Var skittrötta och uttråkade haha, sen kom Dennis lagom som jag skulle gå och möta Åsa och Johanna för att åka hem, så dom åkte hem till Mandy och myser väl där nu tror jag :)
saknar älskling så enormt mycket, kan inte vara utan honom. Det måste bli onsdag NU!
älskar dig hjärtat, det vet du <3

I'll always keep you inside
you healed my heart and my life
<3

Inga kommentarer: