lördag 9 maj 2009

världens finaste <3

Jag sänder dig mina kyssar med vårens blomstrande knoppar
Varje kyss representeras av snöns smältande droppar
Så många kyssar bara till dig
Du kommer aldrig få så många av någon som av mig

Jag sänder dig mina tankar med sommarens sjungande vatten
Och hela jag fylls av glädjen över att ha hittat skatten
Min ögonsten, mitt guld. Jag hittade dig.
Du kommer aldrig bli så efterlängtad av någon som av mig.

Jag sänder dig mitt hjärta med höstens ljuva dagg
När mörkret börjar falla sticks det som en tagg
Men mitt hjärta kommer ändå att fortsätta slå för dig
Du kommer aldrig få sånt ljus av någon som av mig

Jag sänder dig min kärlek med vinterns kalla vind
Så att varje gång fönstret öppnas blir du påmind
Att det varmaste som finns är min kärlek till dig
Du kommer aldrig bli så älskad av någon som av mig!


tack mitt hjärta, du är det finaste jag har <3

Inga kommentarer: